sâmbătă, 13 ianuarie 2018

zăpada şi speranţa...

... un vânt rece, tare furios, bate de ceva timp !
... mai timizi, uneori mai ameţiţi de vâltorile prin care îi aruncă vântul cel rece, s-au aşezat şi pe la noi prin grădini primii fulgi de zăpadă... 
... pe la prânz, era puţină zăpadă:  


... dar acum, noaptea, s-a depus un strat mai consistent de zăpadă ! abia aştept să o văd bine, mâine dimineaţă ! 
... şi ce vânt supărat bateeeeeeeeeeeeeee !
... am găsit de cuviinţă că ar fi plăcute câteva versuri de la doamna Ludmila (Ludmila Vârlan Turcu):
                 ''Îmi cântă fulgii aria speranței
                  Într-un Gerar abia îmbobocit.
                  Cad stele moi în zâmbet tăinuit
                  Vibrând suav pe nota toleranței.
                            Se-așterne armonia eleganței
                            Pe sufletu-mi de vise copleșit.
                            Îmi cântă fulgii aria speranței
                            Într-un Gerar abia îmbobocit.
                  Se înfiripă clipa rezonanței
                  Înzăpezind destinul prorocit.
                  De efemerul încă netopit
                  Încremenit-au brațele balanței.
                  Îmi cântă fulgii aria speranței.''
                                   ''ARIA SPERANŢEI''
                               - Ludmila Vârlan Turcu -

                              ''Cad fulgi de nea pe geana înserării
                                Privirea nopții negre luminând,
                                Mă ning pe suflet și mă ning pe gând
                                Cu liniștea din visul frământării.
                            Când se întinde coarda așteptării
                        Și orele cedează rând pe rând
                        Cad fulgi de nea pe geana înserării
                        Privirea nopții negre luminând.
                                      Și n-am cuvinte! Tainele tăcerii
                                 Din cer coboară lumea troienind,
                                 Doar melodia vechiului colind
                                 Se înfiripă-n zorii deșteptării.
           
                                 Cad fulgi de nea pe geana înserării.'' 
                                                "CAD FULGII''
                                         - Ludmila Vârlan Turcu -

6 comentarii:

  1. Sufla, te rog, norii de zapada si spre mine! :)
    Ieri dimineata era ceva "pudra de zapada" si pe aici (parea mai mult bruma!) :)
    Haideti, fulgi de nea, plutiti usor si la Brasov... :) Doamna Ludmila v-a facut si versuri (frumoase versuri).

    Iti doresc, cu drag, sa ai o duminica frumoasa! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      ahm dacă ar sta în puterea mea, aş trimite zăpadă peste tot unde ar trebui sp fie anotimpul ''iarnă''!!! e frumos că este zăpadă chiar şi cu viscol !!! am ieşit acum o jumătate de oră pe afară, bateeeeee un vânt tare rece şi furios dar este frumos că peste tot, în aer şi pe jos, este zăpadăăăăăăăăă ! mu e multă ci viscolită...
      mulţumesc frumos pentru urare ! ziua de azi a fost mai bună ca cea de ieri !
      îţi doresc o săptămână plăcută !
      pupic !

      Ștergere
  2. Brrr... vantul nu-mi place! :) Zapada proaspat asezata este tare ferumoasa!
    Sa ai o duminica placuta draga mea! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !"
      nici noi nu suntem prea veseli cu acest vânt (dar nu spun de rău despre el ca sp nu se supere mai tare !) dar el ne-a adus zăpada, aşa că-i mulţumim frumos ! liliacul mai avea puţin şi deschidea mugurii dacă mai dura căldura care a fost pe la noi, înainte cu câteva zile...
      mulţumesc frumos pentru urare !
      îţi doresc o săptămână cât mai plăcută !
      pupic !

      Ștergere
  3. Eu chiar asteptam zapada si iata ca a venit! E placut cand in casa e caldurica si bine. Multumesc pentru versuri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      da, îmi place zăpada, mai puţin gerul !
      da, este bine şi în casă - mulţumesc Bunului Dumnezeu !
      mă bucur că ţi-au plăcut versurile !
      să ai o săptămână cât mai plăcută !
      pupic !

      Ștergere