luni, 20 noiembrie 2017

gânduri de noapte...

... noaptea a venit încetişor...
... este atâta linişte în casă (excepţie: ceasul din perete şi eu la leptop...) !!! 
... am citit câteva cuvinte atât de frumos alese de prietena mea de spirit şi suflet, doamna Laura (Laura Schussmann):

              ''Mă simt ca un fluture, într-o furtună parcă prea lungă de polen stelar, aruncat de pe petală pe petală de suflet. 
                Simt nevoia să mă opresc și să mă ascund sub o inimă caldă, să îmi scutur ușor aripile, să îmi odihnesc temerile, iar mâine dimineață să îmi reiau zborul meu de fluture ce iubește libertatea..''

6 comentarii:

  1. Foarte inspirat titlul. :)
    Gandurile se potrivesc si cu ale mele. :)
    Noapte buna sa ai! Si zi minunata! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      mă bucur mult că ţi-a plăcut subiectul postării !
      pupic ! noapte bună !

      Ștergere
  2. Minunate randuri - hrana pt suflet!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      mă bucur că ţi-au plăcut !!!
      pupic !

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      mă bucur mult că ţi-a plăcut postarea !
      pupic !

      Ștergere